Var är alla..?

Hej hopp! Sitter här hemma efter en hel dag med shoppande. Det var inte kläd shopping utan mer kolla på vagnar och barn grejer. Men ändå fick jag tre par trosor och typ den skönaste bhn ever. Allt från Kapphal. Vi åkte först till babyproffsen för att kolla på en vagn och vi hittade en. Eller den är inte köpt ännu men jag hoppas dom köper den, gillade den starkt. Sen gick vi till babyland, för att kolla på andra vagnar och bebisgrejer. Sen till Lindex, hittade inget. Sen Kapphal där jag då fick underkläder, efter det åt vi på en kolgrills resturant inne på Outelt. Som jag inte kommer ihåg vad den heter. När vi hade ätit klar gick vi till ikea för att kolla på en säg till mig, hittade en som jag verkligen gillade. Det var typ så att den kunde vara en soffa och en säng=) Toppen. Det var min dag.
Sen vill jag ställa frågan vart är alla P.P.P? Jag saknar er enormt mycket och vill träffa er allihopa, vi har ju typ inte träffats sen skolavslutningen och det var väl 7/8 veckor sen. Så snälla alla P.P.P messa mig och säg vart ni är! Jag vill veta, har inte havr av några på jätte länge<33 

Kommentarer
Postat av: S

sista dagarna innan skolan borjar maste vi flippa, alla tsm !

2009-07-31 @ 10:47:40
Postat av: S

pussss

2009-07-31 @ 10:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback