Update från tisdag

Hellu!! Vill bara säga att jag hade en helt underbar dag igå. Var med mitt hjätegull Alle i stan, vi hade jätte kul. Vi tänkte att vi skulle spana efter kändisar men vi såg nada Men vi såg, det kommer jag inte ihåg just nu, men en lista kommer när jag fått tag på Alle. Vi gick runt hur mycket som helst och gjorde typ ingenting, eller jo vi kollade på kläder och sånt garvade och hade asa kul.  Sen vet jag vart jag ska kolla på kläder i framtiden, Urban Outfitters. Älskar den affären och såklar Oasis. Sen så var vi inne på NK och gick typ vilse, det var lite kul. Men inga kändisar där inte, jag fattar inte. Vart är alla kändisar? Kan ni intte hålla er inne i stan nu när det är sommar? Eller i alla fall när jag är och leter efter er. Älsakr dig Alls<3'
Idag var jag hemmei kära jakan=P och träffade KAthrin, vi gick runt i massa butiker och kollade. Efter ett tag träffade vi camilla, lisa och frida så vi umgicks lite med dem. Sen kom Pauina och vi gickl ite mer icentrum, sen när kathrin var tvungen att åka gick vi typ hem till Paulia och kolladepå hennes marsvin. Men sen var vi tvungna att dra, jag satta migpå tågettill mamma och nu sitter jag här. Är sugen på min ´Ben and Jerry´s glassoch nudlar, inte tillsammans då da. Men skilda:P
Nu sitter jag och är lite ledsen, åker till landet imorrn. Ska bli kul, men kommer sakna allt här hemma!
Måste dra nu!

Kommentarer
Postat av: alle

aa det va en superbra dag!! massa pussar <333

2009-07-23 @ 15:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback