Saknar min morfar

Hellu=) Sitter framför datan när jag egentligen ska klä på mig. Mormor kommer vid ett och sen kommer pappa och åsa o hämtar mig vid tre. Lite stressigt men ändå. Igår så var jag på morfars grav och tände ljus. Shit, vad nära jag var på att börja gråta. jag stod där och bara var tyst, kan inte fatta att det var 8 år sen han dog. Känns både som mer och mindre, men mest overkligt.
Appropå ingenting, jag har floursugtabetter som jag ska ta sex gånger om dan. Vilket är ganska mycket, men igår när jag satt på tunelbanan och tog tabletterna kollade några på mig som att jag var en knarkare! Jag blev jätte sur, varför skulle jag vara en knarkare, jag måste ju ta dem där himla tabetterna! Samma sak hände på kyrkogården senare, de kollade också på mig som att jag var knarkare. Men då såg de rädda ut som att jag var där för att ta livet av mig eller nåt. Men sen insåg jag att jag skulle trott samma sak om nån tog massa tabletter. Men ändå jag är ingen knarkare!

Morfars grav

Mina piller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback