HEMMA!!

Äntligen tillbaka! Jag är jätte glad att jag är tillbaka i "stan", jag har saknar allt. Vännerna, katterna, asfalten, husen och speciellt affärerna, datorn och tvn=P Visst,jag har bara på landet en vecka men det är lång tid. Nu ska jag inte säga att jag inte vill vara på landet för det vill jag, jag längtar redan tillbaka. Har typ bara varit hamme i en timme, men jag saknade det redan när pappa, åsa, dante och farmor åkte in till Norrtälje (de åkte in innan jag och håkan åkte hem) Jag var nära på att säga ja till pappa när han sa: Ska du inte åka med oss istället? Stanna på landet?. Men nej, det går inte jag känner att jag måste tillbaka. Och nu är jag tillbak, men bara tills på torsdag då bär det av till landet igen. Men då bara en dag för på fredagen ska jag in till norrtälje och sova hos faster. Men vi åker upp på söndagen igen=P SÅ i veckan ska jag träffa några vänner och vara med mamma. Så ser planerna ut för mig just nu=P 
Appråpå ingenting vi lyssnade på radion i bilen på vägen hem och då spelade dom Sommartider. Det fick mig att tänkapå gotlandslägret. SAKNAR!!

Älskade lillebror<3 Som är så himla söt!

Kommentarer
Postat av: alle

söt bild <33

2009-07-20 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback