Rolig kväll

Hallihallo! Sitter helt slut framför datan våra gäster gick precis. Min kusin, farbror och ingifta faster var här på middag. Hur kul som helst, massor av skratt. Min pappa och min farbror är hur roliga som helst. De kom med massor av sjuka ideer och tips till mig, som att jag ska gifta mig med carl philip och ha en älskare på sidan om honom, sen så måste min fästman ha pappas välsignelse för att gifta sig med mig och tydligen så ska de flytta in i huset brevid oss så kan vi bygga en dörr där.... Och ju senare det blev desto mer drack dem, kan ju bara säga att min pappa var väldigt flum nu mot slutet. Vet inte om det var så bra att blanda den där tobaken med alkohol, men men. Jag hade verkligen super kul, även om min släkt är lite äckliga av sig och så. Nu menar jag inte hygien och så, utan på andra sätt. De är annorlunda, men jag älskar dem. Det var ett toppen sätt att avsluta sommarlovet på=)
Nu ska jag ner och hämta tandkräm och se till att pappaär okej!
Hörs imorrn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback