Rock on bitch...Johan Palm

Hello! Idag när jag och alle satt och kollade igenom skolkatalogen såg alle en tjej som hade en likadan tröja som hon hade sett på Johan Palm. Så vi sprang till datan för att kolla upp det. När alle såg det fick hon flipp! Mina öron värker fortfarande=) Okej, överdrev liite kanske.
Men iaf idag har jag varit med min käraste vän alle, vi har väl inte gjort så mycket. Bara slappat framför tv och datan, som vanligt alltså. Igår var vi inne i stan på ung08, det var riktigt kul. Men vi var väldigt flum=) Imorrn ska jag nog sova över här, hoppas jag får annars kommer jag få flipp=D

Det här inlägget är skrivet av: A&J PUSS!


Palm med tröjan! (J gillar inte honom)

Kommentarer
Postat av: alle

bästa inlägget!! <33

2009-08-13 @ 22:49:26
Postat av: Julia

Självklart<3

2009-08-14 @ 10:09:14
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback