Lördag kväll

Tjohoppsan! Hemma från Kista, det var jätte kul där. Först så gick vi och köpte biljetter till filmen, sen gick vi runt och kollade i några affärer. Hitta de ett par jätte snygga skor på Bianco, men de var lite för dyra, så jag köpte dem inte. Mamma köpte däremot en jätte fin väska på Bianco, så om jag har tur kanske jag kan få låna den nångång;)
Sen var det dags att gå till bion, vi såg då Public Enemies. Den var hur himla bra som helst, helt WOW! Jag tyckte att den verkade bra innan jag hade sett den, men jag trodde inte att jag skulle gilla den såhär mycket! När jag och mamma kom ut var jag alldedes förvirrad. Jag hade inte förväntat mig att den skulle vara så bra, men det är ju Johnny Depp som spelar huvudrollen så det är ju inte konstigt att den var så bra. Jag gillar verkligen Johnny Depp, hans filmer är bra. Jag gillar hur han spelar. Han är toppen=D
Efter bion gick vi in på Bik Bok och kollade lite och eftersom jag är världens bästa dotter fick jag ett par shorts och ett linne=P De var jätte fina, bilder kommer imorrn.
Nu ska jag ta och äta lite glass och kolla på tv.

Johnny Depp i Public Ememies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback