Länge sedan

Okej, jag har inte bloggat på evigheter känns det som men jag har inte orkar. För de senaste dagarna har jag kommit hem lite senare än vad jag brukar och då har jag varit så trött så att jag nästan somnat på väg hem=) Men nu blir det en blogg inlägg, jag tänkte berätta vad jag har haft för mig. Det mesta jag har gjort är att vara med Bella, har haft jätte kul. Sist vi var med varandra i måndags satt vi i en buss kur och smsade fula ord till varandra=P Haha, det är vår humor.
I tisdag var alle och steff här och vi hade en liten mysdag. Vi stack ner till centrum, köpte godis, popcorn och gräddfil=) Sen hem till alle, hämtade dipp, saft och filmer. Sen hem till mig hämtade filmer och åt middag och sen hem till steff där vi kollade på film och åt allt gott. Vi kollade på en skräckis, inte min typ av film egentligen men den här var bra The Messengers hette den. Den var läskig ocgh helt blää, men också intressant och spännande.Se den kan jag ju bara säga! Det är Kristen Stewart som spelar i den filmen. Men det som var lite roligt var att jag typ sa vad som skulle hända när vi hade sett en bit. Haha, lite kul, men jag hade inte helt rätt=P Igår vad jag med alle och steff igen, men den här gången var vi hos alle och kollade på tv. Det var så varmt att vi knappt orkade röra på oss. Idag har det väl inte hänt så mycket, har varit hemma och slappat=P
Imorrn är det P.P.P fest, längtar efter er=P Så nu ska jag se om jag har nåt att ta på mig, temat är nörd=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback