Jobbig dag

Hellu=P Sitter just nu framför datan med shorts och ett litte på mig, har inte orkat bytt om. Egentligen skulle jag träffa Bella idag men jag mår så himla dåligt just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det känns som min mage kommer ta livet av mig snart om inte jag hinner före. Aja, jag hoppas seriöst att jag mår bättre imorrn för då ska jag träffa bella och hennes kompisar. Jag vill träffa bella innan hon åker så jag får ta me f-n mår bättre då. Men en bra sak är att steff kom hem idag, tror jag. Har inte hört nåt från henne men förut så sa hon att hon skulle komma hem idag, saknat henne<3 Nu ska jag lägga mig i soffan och vila så att jag kan träffa min köttbulle imorrn<3


Haha, Härjarö. Vilka minnen man har=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback