Galen dag..

Hellu<3 Kom typ presis innanför dörren, eller ja inte riktigt. Har hunnit tvättat av mig och så, skulle helst vilja ta en kall dusch men efter som alla sover så går inte det=(  Idag har jag varit på 6-års kalas, kanske inte det roligaste man kan göra på en lördag, men men. Jag höll f-n på att dö av tråkhet, när vi äntligen skulle åka=)  Så vi åkte hem´, stannad epå IKEA på vägen för att köpa grindar=P Sen hem försökt äta så fort jag kunde sen messa alle och slänge mig på cykeln. Sen mött jag upp henne, som jag har saknat henne. SÅ GLAD ATT DU ÄR HEMMA IGEN<3. Så vi åkte till bella och umgick med henne, sen belv vi godis sugna så vi gick typ till ica, varför vet jag inte det är ju stängt. Sen till OKQ8, som var öppet. Med godis i handen gick vi en promenad i regnet, sedan hamnade vi i en buss kur. Som vi gömde oss bakom när bussen kom, som vi trodde ksulle köa förbi men den stanna och då belv det lite pinsamt. Men när den väl åkte gick vi tillbaka, sen kom tom förbi åkade med sin kompis marcus eller markus(??) Så vi spelade lite fotblol med dom och en till tjej. Haha, vi var ju så bra<3 Alla förutom jag=( Eller, okej alle var kanske inte heller så bra=D
Nej, nu ska jag gå och somna framför tvn=P

Kommentarer
Postat av: alle

haha, jag är glad att vara hemma har saknat dig me. men vadå jag var ju asbra på fotboll!! jag gjorde ju ett mål!! :P

2009-08-02 @ 16:24:39
Postat av: Julia

Jaja, jag gjorde oxå ett mål:D

2009-08-02 @ 20:06:17
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback