Fredag 5 December

Hali hallå! Bloggade inte så mycket igår, men hade jätte mycket pluggizh att göra. Fick hjälp av pappa, tack tack! Hade inte klarat det annars. Men jag blev klar och idag på rasten skissade jag upp min lägenhet och lämnade in den. I TID!!!!! Idag hade vi engelska, jag jobbade lite. Men vi tog mest kort till våran affisch och CD - omslag=) PÅ rasten tog ja och Carro kort me Bella. Bella är inte med i våran grupp, Sanne är det.Men iaf, det var jätte kul. Vi försökte vara lite diskreta och ta på en speciell person utanför rummet, och bäst som bella är lyckdes hon ganska bra. Cred till you Bella! Idag har jag skrivit min engelska, går åt piss he***te. Så det så=) Hoppas ni har det bra=P


HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

 
Jaha, har har vi två tredje delar av blondisligan och en brunett!

Kommentarer
Postat av: bella

självklart, gjorde det för dig julia (; vet att du vill ha ett kort sedan :p <3

2008-12-05 @ 21:55:19
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaa, alltid. Vi skulle ju kunna sälja dom dära, och tjäna riktigt mycket pengar:P

2008-12-05 @ 23:37:25
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback