What if?

HEEJ!!!!
Okej, har inte bloggat på år känns det som. Men jag ber inte om ursäkt, har ju varit borta. Och sen så har jag inte orkat. Men vem bryr sig igentligen??
Aja, nog om det. Jag har ju som de flesta vet varit i Paris=) Det var sjuk underbart! Byggnaderna, vädret ja.. allt=P Det har varit en sån roligt resa att ´jag ännu inte kan fatta att jag har varit där=P Det är det ända jag orkar skriva om paris nu, men jag lovar att det kommer ett inlägg som bara kommer handa om Paris resan och ha massos av fina paris bilder.

Den här veckan har det varit prao, sista dan imorrn, praoar på Eurosko i centrum. Det har varit kul onsdag och torsdag annars är det gansak enformigt. Det bästa är luncherna, då jag får träffa Alle, Bella och Steff. Vi har super kul!
Ibland så tittar det in nån jag känner på Eurosko men det är inte ofta. Men det gör egentligen inte nåt=)
Idag efter "jobbet" så cyklade jag och bella till simmhallen för att...... TRÄNA!!! Fattar ni MOI tränade,det är ju historiskt. Det var riktigt kul så nu ska jag och bella försöka träna varje torsdag. Nu f-a-n ska vi visa henne Bella=)!!
Så det är typ allt som hänt, förutom att jag har gått och kärat ner mig i typ 8 olika skor den här veckan jag har varit på prao. Men mina absoluta favvosar är just nu Tommy Hilfinger skor som är sååå underbara<3
Nej, nu ska jag gå och göra nåt annat!


HARE BRA // Korven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback