Say what you want about me

Hellu! Jag har inte bloggat sen i måndags men jag har inte orkat. Jag har varit jätte trött=( Men nu kommer det inte bli så mycket skrivet, utan bara bilder. Det är inte vanliga bilder utan bilder från Paris. Jag vet, är typ tusen år efter. Men jag åker till Gotland idag och när jag kommer ham kommer jag säkert ha bilder där ifrån so m jag vill lägga upp och då vill jag att paris bilderna redan ska vara uppe=)
         

1.Steff och Savannah på flyget.
2. Steff och Savannah på kvällen.
3. Eiffeltornet.
4. Mickaela,  Savannah, Ellen, Steff, Evin och Ilona under Eiffeltornet.
5. Taget höst upp i Eiffeltornet;)
6. Savannah och Ellen.
7. Triumfbågen.
8. Närbild på Ellen.
9. Notre Dam.

Tyvärr fu**ar min data sig så jag får inte upp nårga fler bilder men det här får duga så länge=)
Nu ska jag kolla min packning, igen innan jag dra till GOTLAND!!!!

Pussisar

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, vilken mysig närbild dära :P

2009-06-02 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback