I will never forget!

Hej allihopa! Jag tillbaka och jag vill verkligen till Gotland igen. Det var så himla mysigt där, det är svårt att riktigt förklara vad det var som var så roligt. Men var allt. Det var discot, människorna, lekarna, pratet. Tafs o kram leken var klart bäst och roligast, jag ägde på den=) Det är inte så farligt som det låter, lovar.
Sen har jag tydligen fått en himla smeknamn, Disco tjejen. Fattar inte, visst jag dasade typ 4 timmar i sträck när det var disco men det gjorde alle också. En annan rolig sak var att jag och Alle var uppe hele natten mellan torsdag och fredag vi gick aldrig och la oss. Det var jätte kul, men på fredagen var jag väldigt trött. Så när jag gick och la mig på fredagen hade jag varit vaken i ca 38 timmar i sträck. Det känns som den där veckan gick jätte fort men ändå inte, jag minns knappt första dan men ändå minns jag allt vi har gjort.
Jag vill verkligen ha en återträff nu, men den ska tydligen inte bli förens i augusti, men de håller på att snacka om att det kanske blir  ett innan det riktiga.
Sen var det ju också flera kärleks draman mellan typ tusen människor, men det är som det här=)

Pussisar // Korven
       
1. Hanna, Lisa och Natali
2. Vid vattnet
3. Raukar
4. Ringmuren i Visby
5. Solnedgågnen på båten på väg till Gotland
6. Ett hjärta i sanden
7. Världens bästa ställe!!! Vill så tillbaka dit igen, vill träffa alla!
8. Alla!!



Kommentarer
Postat av: alle

jag vill oxå tillbaks!!!

2009-05-26 @ 16:53:46
Postat av: K A R R O

Jag ångrar mig till tusen .. :/ Men jag tycker ändå att det är bra att ni hade så kul ;) Puss på dig min julliegullie <3

2009-06-03 @ 06:47:18
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Haha, oj, vad fin bild på mig (a) ;D

2009-06-07 @ 19:50:48
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: saga

saknar snäckan och alla människor sjukt mycket <3

vi måste ha fler återträffar! :)

2009-06-17 @ 19:33:15
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback