The våffel day

HEEJ!!! Hur mås det?? Själv mår jag jätte bra, för jag har blivit en pluggis=) När jag går upp på morgonen längtar jag tills att skolan ska börjra så att jag ska få lära mig nånting nytt. Jag känner mig själv helt förvånad och förvirrad men jag kommer nog bli van snart. Sen vill jag säga att jag hade en jätte bra dag idag, började med Ea på förmiddan då jag gjorde 3 sidor matte, det gick lite mindre bra mot slutat av lektionen, då alle gjorde mig lite ofokuserad=) På eftermiddan hade jag so, som var jätte kul. Efter skolan kom Karro med en jätte bra ide!! Att vi skulle gå hem till henne och äta våfflor. Så P.P.P gick till konsum och köte våffelsmet och grädde, sen drog vi oss mot Karro. Vi hade verkligen jätte kul, som vanligt då da. Sen gick jag, Steff och Alle till konfan som var rolig. Men bara det att jag kanske ska spela Jesus i en himla pjäs! Is sucks!!! Men men! Jag drog mig hemmåt, och när jag kom hem fick jag våfflor, igen. Men det är ju såå himla gått. Nu ska jag ta det lilla lugna innan Grey´s Anatomy börjar.


HARE BRA // Julls
     
1. Bella, Steff och Alle äter
2. Karro, hon äter på sitt sätt=)
3. Det är jätte gott med O´boy på våfflorna 
4. Savannah och Steff

Kommentarer
Postat av: K A R R O

Mysigaste dagen ! :D Men jag skulle starkt uppskatta om du förminskade bilden en aning, så jag slipper bli söndermobbad resten av livet. Det vore gulligt. Tack !



Haha, puss på dig <3

2009-03-26 @ 06:34:53
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Alle

Va ful jag e med oboyen! :P Men det var as roligt att göra våfflor med er!! I love you!!

2009-03-26 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback