The things you do..

Hejsan hoppsan! Då var det tisdag idag, som jag trode det var igår=S Men det var det inte, vilket var bra. Jaja, vad har folket gjort idag?? Själv är jag ganska stolt över mig själv, för idag gick jag upp klockan 05.40. Eller tjugo i sex om man vill säga så=) Det finns såklart en andlednig till att jag gick upp så tidigt, det var för att jag skulle upp på en morgon promenad. Jag och Kathrin var ute och gick i ca en timme, det var skönt men det snöade som bara den.
Idag i skolan hade jag föreläsning och slöjd, det var vekligen jätte kul. Jag har då valt träslöjd där jag ska göra en fågelholk=) Det kommer nog gå jätte bra, eller jag hoppas det i alla fall. Efter skolan stannade jag och pluggad elite, det gick väldigt bra, efter ett tag. 

HARE BRA // Julls
  
Det var verkligen jätte skönt att vara ute och gå=)
  
Det började inte så bra... Men jag fick det gjort tillslut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback