I can almost see it!

Helloj alla glada!! Yes, då var det lördag kväll. Jag älskar lördags kvällar, vet inte varför men så är det=) Vad har folket gjort denna lödag då?? Själv har jag varit på "barnkalas", det var väl sådär. Kan inte säga att det var super roligt men det var ju inte jätte tråkigt heller. Men jag längtade mest till min bok som låg i väskan hela tiden. Men jag fick äntligen läsa den på tåget på väg hem. Men shit hur påverkad jag bli av den där boken, jag hamnar liksom i min ege lilla värld. Som på väg hem, vi satt på tåget som stog vid centralen och efter att tag sa mamma: Men det här tåget vänder tydligen här! Det hade tydligen hänt nåt nånstans. Men jag märkte ingeting och förstog inte vad hon pratade om. Jag var helt inne i boken, så jag var tvungen att lägga ner boken i väskan och gå av tåget. Men jag var inte riktigt medveten om vad jag gjorde,  Ni vet som om man sover jätte bra men sen blir man väckt hux flux och måste göra sig i ordning. Man går upp men det känns som att man fortfarande sover jätte skönt och man tänker inte direkt på vad man gör. Så känndes det då. Men nu känner jag mig också lite snurrig och helt messad. Men jag försöker hålla mig själv så distraherad som möjligt, så att jag inte kan läsa den hela tiden. Just nu går det bra, men frågan är hur det ska gå när jag kommer hem igen=S Men det är inget problem nu, mitt problem är att jag måste vara i kyrkan klockan halv 11 imorron bitti, vilket är super jobbigt!! Men det bra är att jag ska träffa min kära vän åsa efter så då har jag nåt att e fram emot=)
Nej, nu ska jag packa lite och fortsätta chatta med mina kompisar.

HARE BRA // Julia

Mina älskade vänner<33


Alls som blev sur för att hon inte var med på bilden ovan=P

Kommentarer
Postat av: Alle J

Hallå var är jag?!

2009-03-07 @ 22:25:22
Postat av: Maria

Vem äre i svart? (A)

( första bilden )

2009-03-08 @ 17:00:09
Postat av: Alle J

Tack!! :P

2009-03-08 @ 17:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback