For the one you love!

Helloj på er allihopa! Då var det måndag igen och det känns så hilma bra. Fråga mig inte varför, men det känns så kul i skolan nu=) Men idag har det inte hänt så mycket hade franska på förmiddan och då var det som vanligt. Det blir inte alltid så mycket gjort men ibland hinner man med super mycket=) Men det gjorde vi inte idag. På eftermiddan hade jag lite ea, då jag fick handledning inför prokejet så det känns bra. Efter ean hade jag idrott och det var inte kul, vi körde staffet och det suger jag ju på!!! Men måste man så måste man. Efter skolan gick jag och Kathirn ner til centrum för att kolla om fjärde boken hade kommit in och det hade den, så vi gick hem och lämnde våra skaer hos Kathin och gick ner till centuum igen. Så vi gick till bokhandeln där vi börjar bli stammisar, för ham i kassan kände igen oss. Haha, patetiskt, men just nu lever jag för böcker=) Efter det åt vi "mellis" på börgan (Burger King) sen gick vi ocskå ock köpte Ben and Jerry´s glass=) Som vi igen åt ute, sen vid typ halv sex gick vi till Kathirn där jag stannade och åt och så. Det var verkligen jätte kul=)
Men nu måste jag sätta mig och lära mig texten till Rihannas låt Rehab=)

HARE BRA // Julia

Jahapp, vad ska man säga?? Det är ju gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback