Feel so strong...

Hellujsan! Jahapp, då satt man framför datan igen. Känns som att jag inte har suttit här på år, när det bara har gått några dagar. Det känns också som att det har hänt jätte mycket sen i onsdags, men det har det inte. Men här kommer i alla fall en liten update om vad som hänt. I torsdag var jag inne i stan med mamma, vi skulle kolla på en mobil till moi och skaffa pass till moi. Det gick bra att fixa passet bara att jag blev jätte ful på bilden, men inte lika ful som jag på på mitt ID kort=) Sen så gick vi för att köpa en mobil till mig, det gick ju mindre bra. Jag hittar aldrig nån som jag tyckte var snygg, så jag fick en bok=) Inte istället, för det skulle jag inte ha gått med på. Men boken jag fick var den tredje boken av Stephenie Meyer: Ljudet av ditt hjärta. Den var jätte bra=) Läste ut den igår, det tog 2 dagar och några timmar att läsa ut den. Nu längtar jag tills fyran kommer den 12 Mars och den heter Så länge vi båda andas. Aja, nog om det! Jag fick min mobil till slut och sen åt vi på donken. I fredags åkte jag till min fasters jobb och det var jätte kul, de tär alltid kul där=) När min faster slutade tog vi bussen hem till Norrtälje, där min faster bor. Det´var jätte kul, vi kollade på Let´s Dance och Mello. Vi blev sura på båda programen eller det var mest jag som blev sur. Men på fredan såg vi också en superbra film, visst vi såg bara halva men det fångade mig verkligen. Den heter Strictly Ballroom och är jätte bra. Se den kan jag ju bara säga=) Idag har jag inte gjort så mycket, rensat ur min garderob och insåg att jag behöver mer kläder, men att jag inte har några pengar=( Aja, det löser sig nog... 
Så det var en kort update om min långa helg=)

HARE BRA // Julia  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback