Skolavslutning!

HEEJ!!!! Nu är det över, fan vad fort det har gått. Känns som att allt började igår, men nu är 8:an slut för alltid. jag kan inte säga att jag kommer sakna nåt eller någon. För det kommer inte hända så mycket eller jo, det är nattionella prov och så. Men ändå det känns som att det ären evighet kvar tills dess. Asså jag gillar verkligen oss åttor vi är så coola. Visst, jag har inte gått i samma grupp som mina andra kompisar och åttorna. Men ändå alla åttor är så...vet inte vad jag ska använda för ord men aja, vi funkar så bra ihop. Så det är därför vi nior kommer vinna mot pedagogerna nästa år i fotbolls matchen. Och allt sånt=) 
Sen åter till skolavslutningen, älskade karro var speaker med jakob och veronika på avslutningen och det var vacket, vacket=) Sen drog hela p.p.p in till odd fellows (savannahs pappas resturang) och åt supergod mat o efterrätt. Självklart, höll vi alla tal. Men mitt var bäst, savannah hade presis sagt att vi alla var så olika men funkade ändå så himla bra ihop. Då sa jag: "Vi är som ett pussel, ingen bit är den andra lik. Men tillsammans bildar de ett mästerverk" . Wow. så bra eller hur!? Sen vill jag säga igen, ni är helt underbara. Ni är andlednngen till att jag är jag. Jag äslar er verkligen<3
Efter det åkte vi hem till Savannah och spelade lite buzz och bara umgicks. Jag, Alle och Karro drog oss sedan hem och jag fick gå hem i regnet. När jag kom hem fick jag snabbt byta om, för vi skulle ner till en resturang. Där åt vi jättegod mat och hade det allmänt trevligt=)

Sitter nu här,men ett fuckat tangentbord som jag kommer lacka satan på snart. Men när det här är klat blir det nog sägen för mig. Har varit en lång dag<3 
       
1. Karro, Jakob och Veronika
2. Värdsagod efterrätt
3. Min och Alles misslykade men coola bild
4. Alle på tåget hem
5. Graninge , gillade bilden-
6. Bella i det coola hålet.


Kommentarer
Postat av: alle

vi är bara bäst!!! superbra dag i fredags!! massa pussar!! (a)

2009-06-14 @ 14:21:16
Postat av: Savannah

jaupp håller helt klart med ang efterrätten julls, Världsbäst! Pappa är bäst, någon som håller med?? haha! ;D <3

2009-06-15 @ 22:24:07
URL: http://sananni.blogg.se/
Postat av: Savannah

2009-06-15 @ 22:24:25
URL: http://sananni.blogg.se/
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Ja, gud ja, vi skulle ju kunna ha filmkväll i kyrkan, men det är ynd att vi måste ha nattvakt då :/

2009-06-16 @ 16:53:34
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback