It´s over.

Hellojsan!! Nu är jag äntligen hemma igen. Det har varit jätte kul idag men jag är super trött... Det började med at jag var i kyrkan ca 08.45 och då klädde vi oss i våra kåpor och övade lite hur vi skulla gå in och hur allt skulle gå till. Sen gick vi upp, pratade lite, hade kul. Sen vad det dax, vi skulle in i kyrkan. Allt gick bra, bara det att mina fötter gjorde så himla ont. Det gör fortfarande ont, även fast jag bytte för ett tag sedan. Efter allt, gick vi alla ut och ställde oss på trappan och alla fick fotta. Shit, vad mycket kameror det blev. Men vissta inte vart man skulle kolla, det var kameror överallt.
Sen bar det hemåt eller till lokalen i alla fall, då vi åt, pratade och hade det trevligt. Sen öppnade jag mina presemter och de var jätte fina, berättar om de senare ikväll. Sen fikade vi och pratade lite mer. Så nu ska jag gå och vila=)

Pussisar// J

Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Rösta på mig i veckans blogg!http://badfiorna.blogg.se/2009/june/finalisterna.html#comment kraaam

2009-06-07 @ 20:35:26
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback