It hurts

HEEJ!!! Jag vet att det suger med updatering på den här bloggen men jag har typ inte tid och så är jag nästan aldrig hemma. Men jag vet inte om jag kanske ska ta bort bloggen, vad tycker ni??
Aja, nog om det! Jag vill bara säga välkommen till Julias super blogg helg!!! Jag ska blogga så mycket jag kan under den här helgen!! Visst, jag har valt sämsta helgen. Det är fullt upp med komfirmation i helgen, men jag tänker andå blogga så mycket jag kan under den här helgen. Jag ska börja med idag då.
Idag car det en vanlig skoldag, men väldigt tråkig. Eftersom jag är klar med allt så hade jag inget att göra på engelskan. Vi kollade på Wall-E, men kunde inte se slutet. Efter det var det ganska tråkigt i en timme, eller tråkigt och tråkigt. Det kan inte bli så jätte tråkigt med Carro. Efter lunchen var det återsamling och vi gjorde nån lära känna övning, dålig tajming tycker jag. Det är ju skolavslutning nästa fredag=) Aja, dom gör som dom vill.
Efter skolan gick jag hem med Kathrin och vi hade lite fågelskådning på vägen. När jag kom hem tryckte jag i mig lite mellis och sen började jag städa. Inte kul, jag hatar att städa. För alltid när jag städar så blir det stökigare och stökigare och sen rent och fint. Det är jätte irriterande för jag tor att det aldrig ska bli bra. Men nu är jag äntligen klar=)
Imorrn är det kyrkan som gäller, jag ska vara där kl 13.00. Sen kl 18.00 börjar vår show=) Sen ska vi äta där så det blir många timmar i kyrkan=) Men det ska bli riktigt kul=)
På söndag är det själva konfirmationen som gäller. Fin klänning och kåpa på, stå framför släkt, vänner och församligen och inte ramla. Hur sjutton ska det gå??
Föressten jag håller på att bli sjuk eller jag är redan det och det är jätte jobbigt. Och enligt den synska Carro har jag halsbränna och kommer bli förkyld till skolavslutningen. Fast egentligen gör det inget, för jag har ändå inget att sätta på mig.

Pussisar från J

Kommentarer
Postat av: alle

det är bra du låter taggad inför helgen!! jag längtar till television-dansen så att vi får skämma ut oss lite mer, haha!! nej då det ska nog gå bra. ta inte bort bloggen! massa pussar (L)

2009-06-05 @ 22:19:00
Postat av: S

åh nej inte dansen igen..jag kommer döö! precis ta inte bort bloggen!! pusspuss<3

2009-06-06 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback