Storstädning!

Just nu pågår det en stor städning i mitt rum och på övervåningen. Jag är väldigt stolt över mig själv som verkligen gör det nu, egentligen vill jag bara ligga i sägen och läsa en bok och äta vindruvor och muffins. Men det blir en storstädning i stället, haha=P När jag var klar med mitt rum tänkte jag att jag skulle gå igenom min lilla tidnings samling, när jag hade lagt ut alla tidningar insåg jag inte hade gått igenom den på ett tag. För den var inte så liten längre, har inte ens börjat gått igenom den än. Det ligger bara och skräpar på mitt golv nu, men jag får sån ångest när jag kollar på det. JAG VILL INTE!!! Jag kommer säkart att börja läsa massa gamla tidningar och då kommer städningen ta ännu längre tid, jag har ju tre rum kvar att städa. Bläää, ångrar mig verkligen nu.
Nej, nu måste jag ta tag i min storstädning=(

Mina tidningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback