Jag ser hemsk ut just nu...

... med röda ögon, tårar som rinner ner för kinderna och kan knappt andas. Haha, tur att ingen ser mig just nu. Andledningen till att jag ser ut så här är för jag kollar på Michael Jacksons minnescermoni på fyran och på MTV. Det är så bra, på MTV är det mest låtar när hen sjunger. På tv4 är det han riktiga minnescermoni, med hans familj och vänner. Där är det mest kändisar som sjunger hans låtar och låtar till honom. Och vänner som håller tal om honom, själv ligger han i en guld kista framför familjen och scenen. Så det är väl vad min kväll kommer innehålla, för tv4 slutar sända när minnescermonin är över efter det är den nån dokumentär eller nåt om honom.  
Så ska dra mig till soffan och gråta lite mer då, eller så byter jag kanal och zappar dit ibland. Känner inte för att gråta mer nu...
Pussisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback