Du måste kolla i ögonen för att se sanningen...

Halloj allihopa!! Länge sen jag bloggade så jag täknte ta ett litet inlägg nu. Det har inte hänt mycket sen jag skrev senast, bara slappat och njutit av sommarlovet. Älskar sommaren, men önskar att värmen kunde komma tillbaka. Saknar den verkligen, gillar att kunna gå ut i ett linne och shorts. Men nu är det inte lika varmt=(  Aja, den kommer väl tillbaka snart.  Sen vill jag säga att jag saknar P.P.P, det känns som att alla är borta. Jag vet att två är det K och Sx1 (steff) saknar er båda mycket. Speciellt K, har ínte träffat på jätte länge! Sx2(sananni) vet jag inte om hon är borta eller inte. Men jag vill säga grattis till henne, hon fyllde 15 igår!! Puss på dig, miss u! A och B, vet jag säkert att de inte är borta just nu, men saknar er ändå. Tur att jag ska träffa A i veckan som kommer=)
Sen vill jag säga att jag inte kommer blogga så mycket mer, kanske i helgen. Men det är inte säkert. Anledningen till det är att nästa vecka åker jag till landet med min kära familj och jag vet inte när jag kommer där ifrån och vi har ingen data där vad jag vet=) Om vi har det, så kanske det blir en bloggning där ifrån men vad jag vet nu är den datan hemma hos släktingar. 
Sen en grej till, jag är kär! Och nej, inte i nån person utan i två mobiler/handdatorer. Den ena är en BlackBerry Bold 9000 och det ena är en Sidekick mobil, eller T-mobile Sidekick kanske den heter, men aja. Spelar ingen roll=) Kolla in dem bara=P
 
En BlackBerry, My sweet love!

En Sidekick, den jag tror jag älskar mest just nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback