Pepole always surprise you...

Hallihallå!
Idag ver det första dan iskolan efter jul lovet och det fick förvånansvärt bra. Jag hade Ea, Matte och Engelska. Jag och Carro jobbade med So på Ean, vi gjorde ungefär 3 stycken land uppgifter. På matten gick vi egenom vad vi ska jobba med den här perioden, sen på engenskan fick vi vårt projekt "Bovies". Det går ut på att vi ska läsa en bok som har blivit film och sen se filmen och jämföra. Jag tycker det ska bli kul, fast jag gillar ju att läsa. Det har inte hänt så mycket i mitt liv än. Det rullar på sakta men säkert. Nu sitter jag här coh dricker varm choklad, som gör att jag får ont i huvudet, och kollar på One Tree Hill. Fast jag längtar verkligen til att alla andra program ska börja. Som Gossip Girl, Grey´s Anoyomy och allt annat.
Vill bara på peka att jag har gått och total kärat ner mig i Orlando Bloom, han är super snygg. Jag har fasnat för honom, men så är det alltid fasnar alltid för en kädis kille ett tag och sen blir det en annan. Men nu är det Orlando Bloom och det kommer vara det rätt länge har jag bestämt.

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER

Är han inte super snygg?? =)


Kommentarer
Postat av: Kezo

Nejmen gud, har ser ju gubbig ut ! ;o :/





puss på dig :*)

2009-01-08 @ 16:14:28
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Julia

Men du ser gubbig ut!!! :(



puss på dig<3

2009-01-08 @ 19:29:20
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback