My hope, my world!

Hejsan svejsan!!
Gud, vad det är kallt ute. Håller på att frysa häcken av mina fötter!!! Vi har vait ute i Norrtälje och grattat Åsas mormor, hon fyller år idag. Det var lite roligt, sen är det ju så många barn där. Så man blir lite avundsjuk, jag vill också ha barn. Fast inte nu, men sen. Lite senare ska vi till min farmor och hennes man, han fyller också år idag. Då tror jag att min farbror + familj är där, precis hem kommna från Thailand. Fast det är ju lite jobbigt för dom att åka från ca 40g grader och komma hem till -12 grader. Haha, dom går nog runt med ännu mer kläder än vad dom gjorde förra våren när dom kom hem. Då gick dom runt med fleecetjröjor och raggisar inomhus!! 

Igår skulle ju jag ha åkt till mina kusiner men det bliv inte av, varför vet jag inte. Men det var riktigt tråkigt tyckte jag, fast jag följde med pappa och åsa till centrum. En sak som var bra med att jag inte åkte var att jag kunde träffa Alex innan han åkte, och det var till Grekland han skulle åka. Tror jag, shit jag kommer inte ihåg. Fast jag kome rheller inte ihåg när Alex gick igår... Jag vaknade på morronen och då var han inte där, fast jag tror han gick vid tre tiden eller han blev hämtad. För jag gick och la mig halv fyra på morronen. 
 
Alle, jag och Karros snygga konsert!

Alle, Karro, Steff, Savannah och Bella! (Jag har tagit bilden)

Karro, Steff och Bella! (Jag har tagit bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback