I´m not ready to fly....

Hallojsan!
Idag är det måndag, en skoldag som började bra, var sedan jätte rolig, lite tråkigt mot slutet. Men majoriteten säger att det var en bra dag =)
I morse hade jag franska, det var roligt. Vi är alltid lite flummiga på måndags förmiddagar och väldigt pratiga. Vi gick igenom Verb Avor passe bla bla och nåt sånt. Sen bestämmde vi att nästa vecka ska vi ta med oss frukt som vi ska ha i choklad!!! Super gott, vår lärare skulle ta med sig choklad, tror jag. 
Efter lunchen satt jag, Alle J, Bella, Savvi, Steff och Karro och hade en liten musik tävling. Det var jätte roligt, jag och Alle vann för Bella och Savannah sjöng typ ingenting, så dom söööög!! Karro var "programledare" och Steff domare. Haha, stackars människor som hörde oss =)
På eftermiddan  hade vi gympa, det var roligt. Vi skulle ha fotboll, man jag han inte spela så mycket skulle till skolläkaren. Sen gick brandalarmet, så jag fick springa ut i kylan man t-shirt och strumpor. Men när jag kom till skolgården, var Bella jätte snäll och lät mig sitta på hennes rygg. Tack så mycket Bella!!!!!
Efter skolan fick jag ett mess från mamma, som undrade om jag vill träffa henne i centrum. Det var ju självklart! Så jag gick ner dit och då klagade mamma på mina skor, så vi skulle kolla på nya. Men eftersom jag är lite kräsen, var det svårt att hitta ett par. Då fick jag en väska istället, den var jätte fin! Älskar den!
Nu ska jag gå ner och bevisa för pappa att jag inte är sjuk!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter najs..önskar jag kunde vara med på eran sång tävling, men men.. love you<3

2009-01-26 @ 17:17:05
Postat av: Alle J

Vi var bäst, lugnt!!!:p

2009-01-27 @ 20:47:39
Postat av: Julia

Jaa, alltid! Go ja go ja go ja!

2009-01-29 @ 16:32:52
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback