Amor, amore och amour!

Hallojsan!!
Har inte bloggat på tre dagar men har inte orkat, har umgåts med familjen och vänner. Annars har jag inte gjort så mycket. Igår var jag, Bella, Alle J, Steff och Karro hos Savannah och hade en PPP kväll. Det var jätte roligt, vi åt, vi sjöng singstar (=pinsamma bilder) pratade och kollade på Björn Gustafsson dvdn. Det behövde jag verkligen hade saknat dom alla jätte mycket. Idag ska jag till mina kusiner dom fyller två år (tror jag) Det ska ju bli roligt, men jag hade hellre varit med Alex efter som han åker "hem" imorrn. Eller inte hem, han bor ju här i sverige. Men hans pappa jobbar utomlands, så alla åker med dit. Jag tror det var Spanien eller Portugal, men det kan också vara Grekland. Jag får se sen. Men jag får väl träffa honom ikväll, får se om ham kommer över eller inte. Men jag blir lite ledsen i ögat, för jag vet inte när han kommer hem sen igen.
Nej, nu måste jag packa ner allt och dra mig till bussen i fall jag vill vara framme i tid.

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Carro

du verkar gilla den där Alex :p



2009-01-09 @ 20:32:10
URL: http://proppellen.blogg.se/
Postat av: Julia

Vi har varit vanner sen vi var små. Vi har umgåts mycket och haft roligt. Vi gillar att vara med varandra, sen var han tvungen att åka iväg. I två år, klart att jag saknade honom. Han betyder mycket för mig. Men jag har aldrig gillar honom på det sättet.

2009-01-11 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback