Youth like diamonds in the sun!

Holá på er! Idag är det då Julia dagen=) En bra dag faktsikt, inte bara för att det är min namsdag utan också för att det gick jätte bra i skolan idag. Franskan gick super bra, hade först glosförhör, hoppas att jag klarade det. Sen jobbade jag på i boken och lästa högt med får franska lärare. Senare cirka kvart 11.45 hade vi ett hörförståeles test, som gick ganska dåligt =S Eller inte direkt dåligt, jag förstog ju vad de sa men det gick ju så himla fort. Jag blir jätte nervös inför resan, kommer inte hinna med vad de säger. Men jag har två av de tjejer jag ska åka med är jätte bra på franska så jag hoppas jag klarar mig=) På eftermiddagen letade jag efter Carro, för vi skulle jobba med svenskan (redovisning imorgon) men jag höll på att få ett utbrott när jag inte hittade henne. Så efter ett tag satt jag mig med Kathrin och Paulina, då jag jobbade med min dikt. Men jag jobbade bara i cirka 35 minuter för kl 13.35 var vi tvugna att börja plocka ihop och gå mot simhallen för gympa. Det var verkligen jätte kul i simhallen och jobbigt. Vi skulle simma 8 längder där av 2 var ryggsim. Det var ansträngande men roligt, sen var det dags för LIVRÄDDNING! Jippi, det gick ju mindre bra man mycket roligare. Jag och Kathrin skulle "rädda" varandra och jag höll nästan på att dränka henne. Men andra gången gick det bättre men då hade vi ju också en livboj, kan ha berott på det. 
Efter simningen gick vi tillbaka till skolan jag stannade men Kathrin jobbade lite, med betonong på lite=) Sen gick jag hem, snacka om att ha fått bra motion. Sen har jag ett nytt sportlovs löfte, att gå minst en timme varje dag i rask takt. Det här löftet måste jag hålla=) Nu längtar jag til efterrätten vi ska äta idag, jag har bakat en kladdkaka=)
Nej, nu ska jag låna telefonen och ringa till släkten. Dags att sälja kakor=)
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback