You are my life now..

Hejsan!!! Jahaopp, idag är det torsdag igen. Hade hemkunskap igår med Bellzon det var riktigt kul. Jag och Bella var ju såklart bäst med våran mat och kommer få MVG! Oekj, kanske inte... Men jag tycker vi är värda det i alla fall.
Apprå på ingenting har jag total fasnat för Stephenie Meyer bökerna, eller Twilight bökerna kan man säga. Läste ut tvåan i föregår (det tog två dagar, 7 h och 5 min=P) Asså de är så himla bra, man kan inte sluta läsa, jag hamnade i ännu en bok koma, som jag också gjorde med ettan. Det är inte ofta jag hamanar i en bok koma det ska mycket till för det. Men det gjorde jag me de här bökerna och det är jag glad över. Jag har också fasnat för filmen, även om boken var bättre, så underbart att se den. Jag mådde jätte bra efter jag hade sett den, men jag måste åter igen säga att bökerna är så mycket bättre. Så det är nåt jag rekomenderar, läs bökerna. Igår höll jag på att läsa de två siata kapitlen i boken + epiologen, det var så mycket som hände då. Älskade det<3 Sen är ju Robert Pattinson väldigt snygg, men det är inte många som håller med mig. Fast jag och Kathrin är fast...=)
Idag hade jag Matte och No, fick inte så mycket gjort må matten satt typ bara och pratade med Kathrin om Robert. Sen pratade vi också om skaer ur boken och filmen vi minns typ allt. Carro tycker vi är lite verdo. PÅ no:n hade vi en föreläsning och tryck och sen såklart prov igen, nu her vi haft tre prov på  tre veckor. Men jag övertalade vår lärare att vi skulle kolla på film nästa vecka så.. =) 

Nej, nu ska jag gå och lägga mig=) Ha det så bra!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback