Tjoho!

Nu har det äntligen börjat, jag har laddat upp med godis och juice. Man jag är faktiskt lite besviken, man får se för lite kändisar. Det är bara massa tråkiga människor som snackar om kändisarna. Man hör i bakrunden hur alla mänsikor applåderar och jublar, men man får inget se. De har bara intervjuvat en person, Miley Cyrus, fast de säger att de är fullt av kändisar där. Sen är det också förmånga pauser där borta i USA, så man får se de töntiga svenskarna prata strunt. Okej, nu kanske jag var lite hård. Men jag vill bara att galan ska börja, men den börjar inte förns 02.24. Så det kanske är lägg dags istället för mig nu=)

HARE BRA ses senare // Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback