The struggles I´m facing

ÅÅÅHH! Som jag sa förut så har det här varit en jätte bra vecka! Eller jag kanske inte sa det, man det har det=) Tills nu, min mobil är död.=( Eller ja, död och död, skärmen är typ trasig. Den funkar, jag kan smsa och ringa, men jag ser inte vad jag skriver eller vem jag ringer till. Det är inte bra och jag som inte kan leva utan min mobil! Vad ska jag göra!?!?! Dessutom har jag inte råd att köpa en ny, usch jag bara hatar sånt hära!!!!

Min planernig
1.Bli klar med kapitel 4 i matte boken
2. Skriva min dikt i svenskan
3.Simma med skolan
4. Skriva ett författarporträtt och redovisa

5. Öva in för matte provet
6.Skriva klart engelskan

7. Få G på matte provet
Japp, som ni ser är allt överstryket. Vilket är jätte bra, men nu blev allt förstört.
Jäkla mobil!!!!!


Jag älskar den här låten, den får mig att försöka. Att bli inspirerad till att göra nånting bra=)

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

svar; jaaa, han är toppensnygg ju! mums!



är de julia från sjöbergska eller ser jag helt fel?:)

ha de toppen gumman!

kram! / aqve

2009-02-21 @ 01:07:19
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: Aqve och Conne

svar: jaha så trevligt!

har kollat på dina inlägg längre ner! och gud va du har mycket på gång hela tiden!:D haha

hur hittade du min och min kompis blogg?:D

kram!

2009-02-21 @ 12:32:57
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback