Just hold on

Hallojsan! Sitter här och kollar in lite skor. Bara älskar skor, mer än nåt annat. Gillar inte ni skor? Sen sitter jag självklart och lyssnar på musik och så har jag en ny favvo låt. Det är Halleljuah- Rufus Wainwright, väldigt bra låt som sätter sig på hjärnan=) Idag hämder det nog inte så mycket, ska bara ta det lungt och sen hem till pappsen. Ikväll är det ju One Tree Hill och Gossip Girl. Men det jag ser framemot mest och är typ super laddad är Oscarsgalan!! Det är ju årets största galahändelse. Jag ska försöka sitta uppe länge, man jag spelar in det för sökerhets skulle. Om jag skulle somna på soffan medans jag kollar och missa hela. Fast jag får väl gå lägga mig tidigt och gå upp till 02.40, då själva galan börjar. Men det är ju massor av inför saker och röda mattan som börjar 23.55 och jag vill verkligen se kändisarna.
Men det är ett tag kvar dit, så jag behöver inte orora mig nu för hur jag ska göra. Men bloggar såklart inför oscars galan ikväll och om jag ser hela bloggar jag igenom den också=)

HARE BRA //Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback