I rather die then stay away from you...

Hejsan hoppsan!! Jaop, då var det alla hjärtans dag. Eller ja, dag och dag vet jag inte om det är men natt i alla fall. Det var egentiligen meningen att jag skulle ha skrivit på dan idag eller igår. Aja, strunt samma. Jag kommer säga idag och då menar jag Fredag den 13 Frebruari. Japp, idag skulle jag ha åkt till morfars grav han skule ha fyllt 60 idag. Men det blev inget så jag tände ett ljus för honom istället. Det var en bra dag i skolan, hade engelska. Jag satt och läste lite och BLEV KLAR!! Jippi, jag är så stolt över mig själv=) Men jag läste inte ut boken i skolan för det blev lite pratigt mellan mig och Kathrin. Efter skolan gick jag ner till centrum med Steff, hon skulle köpa nåt till Dubai, dit hon ska åka på sportlovet. Hon hittade inga kläder men lite smycken köpte hon i alla fall. Då betsämmde vi också att hon skulle komma hem till mig på kvällen och kolla på film. Men det blev inte en hel film, eller jo det blev det. Halva About a boy och halva Mean Girls. Men det var lite lång tråkigt att kolla på About a Boy även om den är så himla rolig. " Are we having duck? So delicate!" Men sen så lyssnade på lite sorliga låtar som påminde oss om Alle, så vi messade henne och sa att vi skulle sakna henne nu när hon åker till Thailand! Hon åker imorrn kl 18.00, Alle jag ÄLSKAR DIG!! Kommer sakna dig hur mycket som helst. 

Jahapp, det blev lite konstig och flummig inlägg. Men jag är trött, så... So caio tout le monde! (Tror jag)

   

Det spelar ingen roll vem eller vad du är.

Så länge du är här.

Du är mitt liv, ser mig var jag än går.

Jag vill inte förlora dig, vill att du ska vara där jag står.


Du är min livsglädje, du får inte lämna mig.

Även om jag säger saker, kommer jag alltid älska dig.

Jag ångrar inte att jag träffat dig, livet var så trist.

Men i dig ser jag något visst.


Du är inte vad andra tror, jag tror inte de ser.

Att mitt hjärta står i brand när du ler.

Du får mig ur balans när du kysser mig.

Du har lovat att inte lämna mig och jag vägrar lämna dig.


Jag hoppas du kan förstå.
 Min kärlek för dig kommer bestå.

Du håller mig hårt, säger att jag är ditt liv nu.

Att jag är den ända som förstår någon som du.


Du ställer dumma frågor.

Även om du vet att mitt hjärta står i lågor.

Jag kan inte annat säga än att jag älskar dig.

Allt du säger då är att du älskar mig...


Kommentarer
Postat av: s

shake that as, is he a plumper?...are you a proffessional santa, how lovley!...haha så kul

dina moves va oxå roliga..haha!pusss

2009-02-14 @ 16:18:11
Postat av: Julia

Haha, det va suveränt roligt. Vi dansade ju jätte bra, men har lite kvar att öva på =)

2009-02-14 @ 22:05:21
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback