I need to be strong

Hejsan! Jahapp, då var det lördag. Gör inte så mycket, lyssnar på lite musik. har fått en ny favvo låt. Igår var det The Climd med Miley Cyrus, den är fortfarande en av mina favoriter. Men nummer 1 just nu är Ebba Grön med Die Mauner. Den är jätte bra, tycker jag i alla fall. Vilken låt är eran favorit just nu?
Just nu vet jag inte vad dagen har att ge, men det blir någ något bra. Jag tycker att allt är bra nu, har ju lov. Fast jag vet ju inte avd jag ska göra på lovet. Eller jo, vet lite... Ska skaffa pass, kolla prao platser och träffa vänner. Fast jag kan tyvärr inte träffa alla, för några är bortresta. Men inte Bella och Savannah, sen vet jag inte om man får träffa några andra. 
Åh, det hände en ganska bra och dålig sak igår. Fick ett samtal från Alex, gud vad´jag blev glad=) Han sa att han var tillbaka i Sverige, men att han var tvungen att åka idag. Så jag kunde inte träffa honom. Men det var inte det dåliga, han hade varit i Sverige i två veckor utan att säga något=( Gud vad jag blev arg, visste inte vad jag skulle göra. Så jag la på, vet inte om hem har ringt eller messat. Min mobil är ju cp!! 

Hare bra!=)

 


Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

Den bästa låten just nu är Lady GaGa-Lovegame, lyssna på den, tro mej de är värt det! kram

2009-02-21 @ 13:11:14
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: lindaa

hehe .. har ingen "favoriit" låt just nu..



hoppas du hittar på ngt roligt idag iaf :)

2009-02-21 @ 13:20:31
URL: http://liindafs.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; haha, de är aqve som skriver alla kommentarer :D

jasssså, min facebook så trevligt :D

kram!

2009-02-21 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback