I´m will make it on my own!

Halli hallo! Vet att det var länge sedan jag bloggade men jag behövde en "pause", om vi säger så. Men nu är jag tillbaka bättre än nånsin!!! Jaha, idag är det fredag, vilket är jätte skönt! Idag hände inte så mycket, hade engelska på förmiddan. Inte mycket hände me´n jag lästa min bok och höll på att få ett utbrott. Men jag känner att jag måxte lungna ner mig nu, jag mår ju inte bättre genom att gå runt och vara sur. Men jag vet inte vad jag ska göra? Det är så himla svårt just nu, men det löser sig. För jag har världens bästa vänner att prata med! På fick vi göra vad vi ville så jag och bella tänkte gå ner till gympa salen och låna alles kortlek, men det slutade med att jag och bella fick vara med S5 på spökboll. Det var jätte kul, deras grupp är galen! Sen när vi skulle gå, gick vi förbi S6 då jag fick smaka tårta! Super god tårta men choklad!  Jag har många planer för kvällen. För senare i kväll ska jag till Kista och möta upp steff då vi ska gå på bio! Det ska bli väldigt kuligt, efter det ska jaghem till mamsen igen och umgås med henne.

Imorrn är det kalas som gäller!!! Bella fyllde år förra veckan och nu ska vi fira henne, och eftersom vi är de bästa vännerna som finns har vi värsta planerna. Haha, det ska bli jättekul. 
Nu måste jag gå, ska hinna äta nåt innan jag åker. Även om det är ett tag kvar =D 

Jaha, så här kan det se ut en onsdag i skolan =D Ibland är vi lite ofokuserade, men de har typ ändå MVG i allt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback