Guess this means youre sorry!?

Hejsan hoppsan! Ja, då var det redan lördag kväll. Gud vad fort denna dag har gått, har inte gjort så mycket. Fast jag var ute och gick cirka 1 och en halv timme med mamma tidigare. Det var super skönt, det var så fint väder, det känns nästan som att våren är pågång. Hoppas det älskar våren, det är så fint men grönt gräs, blommor, sol och värme. Men ändå inte för varmt =) Hoppas verkligen att våren är här snart, det är nog min favorit årstid=) och somaren såklart=) Vilken är eran favorit årstid??
Nu ska jag slänga i mig lite mat och glo på lite tv. Sen är det dags för melodifestivalen=) tjoho, jag håller på E.M.D! Vilka eller vem håller ni på?? 
Ännu lite om musik, jag bara älskar Kelly Clarkson! Det kan jag tacka karro för, hon spelade en jätte bra låt för mig. Så nu lyssnar jag typ på henne oavbrytet, hon har en grym röst. Fast det finns en låt som jag gillar bättre än de andra, måste bara veta vad den heter. Så jag hoppas Karro svarar på mitt mess, jag MÅSTE veta vad den heter.

HARE BRA! // Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback