Gotta keep my head held high

Shuu!! Okej, ledsen för att jag inte bloggade igår men jag var på konfa och sen var jag tvungen att plugga. Pluggade inför mitt matte prov idag, som gick jätte bra. Enligt mig=) Idag har jag haft som sagt matte och no, så jag var i nos salen hela dagen idag och samma lärare. Men det var skönt, vi gjorde inte så mycket på non. Vi fick bara tillbaka våra tre no prov. På det ena fick jag 10/12, som jag fick ändra till 12/12. På det andra vet jag inte vad jag fick men jag skulle tro 2/3 och på det tredje och "största" fick jag 25/25! Wow, kan ni se hur stolt jag är nu, känner mig som Wonder Woman!! Idag ringde vi (jag och några kompisar) också till Bauhuse(stavningen) för at kolla om vi kunde få prao platser där. Men icke sa nicke, det fick vi inte. Men nu ahr jag mailat till Bokia och kolla om jag kan få där. Jag hoppas verkligen!! =)

Såhär ligger jag till i min planering:
1.Bli klar med kapitel 4 i matte boken
2. Skriva min dikt i svenskan
3.Simma med skolan
4. Skriva ett författarporträtt och redovisa
5. Visa låten för Ceasar

6. Öva in för matte provet
7.Skriva klart engelskan
8. Få G på matte provet
Jag strök att visa låten, även om jag inte har gjort det. Kommer inte hinna=)

Nu ska jag ta och renskirva min engelska=)
Ha det swuper gooth=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback