Everythings all right!

Hello darligs! Jahapp, nu har ännu en vecka gått. Det känns som att det går hur fort som helst och man inte hinner göra nånting. Är det någon annan som känner så? Jag kan säga att jag är ganska stolt över mig själv idag =) Jag har gjort 4 sidor matte, vilket innebär att jag är klar med kapitlet. Det är jätte bra, för det är inte ofta jag hinner göra klar det och då går det åt skogen med provet. Men den här gången känns det jätte bra och jag känner mig laddad till 100%. Ja, det är typ det jag har gjort idag. Förutom att äta en jätte god tårta med pappa, det var en försenad Alla hjärtans dag tårta. För pappa gick ner till centrum med Dante strax efter att Åsa åkt in till stan, då jag började plugga, och han kom tillbaka med en cholkad tårta med jordgubbar och hallon på. Sen åt jag och pappa upp den medans vi kollade på Elizabethtown. Den är bra och Orlando Bloom var med, just nu är jag i en Orlando Bloom- filmer koma. För några veckor sen var det Hilary Duff koma. Då jag kollade på A Cinderella Story, The Perfect Man, Raise your voice, Mitt liv som popstjärna och många mer. Men i alla fall, nu  är jag i Orlando koma och jag kolla just nu på Kingdom of Heaven. Den är inte så bra som de andra jag har sett med honom. Men den här filmen fick mig att tänka på en sak, han har en bra röst. Det är inte sånt jag brukar tänka på när jag kollar på filmer men den här fick mig att tänka om. 
Sen var det också One Tree Hill och Gossip Girl idag, wonderful! 
Hoppas ni inte glömmer att det är min namsdag imorgon! 

Puss puss från tårt älskaren=)
  


Kommentarer
Postat av: Anna

svar: okej, men jag tycker inte skolan är så jobbig ;p

2009-02-16 @ 09:09:44
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback