With Love

Hellosan!! Hur mår ni då?? Själv mår jag väldigt bra=) Är på värsta musik/dans humöret. Sitter här framför datan och lyssnar på musik och dansar lite grann. Låten jag lysssnar på är With love med Hilary Duff. Den är jätte bra, musik videon är också väldigt bra. Speciellt när min nallebjörn är med i den;) Och NEJ det är inte Robert Pattinson, till de som trodde det. Han är inte min nallebjörn.
Aja, nog om det nu. Idag har det inte hänt så mycket mamma drog tidigt för att hämta upp Tyson, var barnvaker idag. Det är kul, han är jätte söt. Men jag har lite ont i huvudet men det ska nog gå över. Eller det måsta gå över, jag tänker inte missa Paris resan. Så jag ska försöka hålla mig frisk hela veckan och om jag måste bli sjuk så får jag bli det när jag har kommit hem. Men min huvudvärk ska nog gå över, lägger mig och vilar när jag kommer hem så ska nog allt bli bra. Sen imorrn drar stress veckan igång. Det är massa saker som ska göras, plus att jag kom på nu att jag har en bild analys att göra. ÄNNU MER PANIK!!! Vet inte avd jag ska ta för bild, men får fråga Bellzon om hon har en bild jag kan ta eller så.
Nej, nu gick Tyson så jag ska väl kolla på tv och äta lite. Eller så blir jag kvar vid  datan.

HARE BRA // Korven

Kommentarer
Postat av: S

ta bilden på basketkorgen, den är jätte fin!:)

pusss<3

2009-04-19 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback