To a place were I belong

Tjena mittbena!! Sitter framför datan och är jätte glad att jag sipper gå i skolan idag. Fast jag är ledsen att jag missar grillningen och pärontårtan. Inte i skolan men i helgen. Fast va f-n jag ska ju vara i Paris ingenting slår det.
Så igår packade jag färdigt, eller nästan i alla fall. Har min nesesär (stavningen?) kvar att packa och sen är jag typ klar. Fast måste kolla så att jag her med mig allt ett par hundra gånger också.
Jag lovar att ta många bilder som jag kommer lägga upp på här på bloggen, jag kanske bloggar från Paris men det är inget jag kan lova. Sen vll jag säga att jag kommer sakna halva P.P.P som är kvar i Sverige medand andra halvan gör Paris osäkert=) Så puuuusss på alla mina töntisar som blir kvar här hemma<3


HARE BRA// Korven

Kommentarer
Postat av: Alle

vi kommer att sakna er med!! puss

2009-04-24 @ 17:17:19
Postat av: K A R R O

Självklart är det det ! ;D I love it too ! <3

Jag saknar dig också, Julia Emelie Cecilia Jullie Söt Strand <3 (Wow vilket coolt namn :o) Hahha, puss på dig :)

2009-05-07 @ 07:20:20
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback