Sleep

Heej på er! Okej, jag vet det är sent. Men jag bryr mig inte, jag känner för att blogga nu så nu gör jag det. Det var en helt okej dag i skolan, hade franska, ea och idrott. Franskan gick bra gjorde ett helt kapitel:-) På ean läste jag lite so och bellas novell som är JÄTTEBRA!!! Min suger;-) Aja, får fixa det imorrn. På idrotten körde vi catch the flag ute. Det var väldigt roligt men också väldigt segt. Efter skolan gick jag till centrum med psyko karro:-D Nej, hon var inte psyko, bara lite besatt. Men det är inget jag ska ta upp här:-P I centrum mötte vi Alle J och då gick vi runt och kollade på klänningar.
Sen drog vi oss hem och alle fick en jätte bra ide!! Vi ska börja på dans!!!
Aja, mer update imorrn. Måste stänga av  mobilden nu.


HARE BRA // Korven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback