One more word and you won't survive

Heej=) Hur mår alla?? Jag kan bara säga att jag är jätte trött i mina ben och så är jag lite hungrig. Även fast jag åt för typ två och en halv timme sen. Aja, nog om det. Idag var ju alle och steff över hos mig, vi hade jätte kul. Den åkte vi till centrum och åt tastys mackor, de är jätte goda. Sen gick vi runt i centerum och kollade. Men när vi hade gått ca två varv runt centrum gick vi till kyran, vi skulle vara där 17.30, vi var där 17.10. Lite tidigt men så är det ju ibland. När klockan var ca halv, så var alla där så vi började öva. Då fick jag reda på att jag skulle ha en mygga, först trodde jag att han sa att jag skulle vara men så var det tydligen inte. Men det var lite små roligt att ha myggan, bara det att jag inte visste att den var på när jag började asgarva, så typ hela kyran hörde mitt skratt.. Men när vi väl övade gick det väldigt bra. Men när vi skulle upp till en sal och vänta på att alla skulle komma in så fick jag ont i magen av nevositet, det får jag vad jag en ska göra nästan. Fast när vi väl spelade upp dramat gick det bra, var lite roligt. Men det absolut bästa på hela dan var att jag fick träffa KARRO!!!! Hon har varit i Tännäs (tror jag) och åkt skidor. Har inte träffat henne på jätte länge så jag blev så himla glad när jag såg henne i kyran, fast sen när hon gick och jag inte fick säga hej till henne blev jag ledsen=( Men sen ringer hon och säger att hon är i kyrkan. Då går jag ner till henne och hon får en BAMSE kram av mig=) Det var verkligen sköt att få se henne igen, hon har varit så saknad av mig!!
Här hemma är det lite kaos, alla springer runt och packar. Samtidigt som min lillebror åker runt i sin gåstol och är ivägen, tror jag har snubblat på honom ca 5 gånger hittills. Måste fortsätta packa nu.
Juste, tror inte jag kommer kunns blogga förens på söndag kväller eller på måndag. Men ni får ha en jätte bra påsk!!!!

HARE BRA // Korven'

   
1. Jag och min mygga
2. Alle och Steff, utklädda
3. Tobbe som överstepräst
4. Min kaospackning

Kommentarer
Postat av: Alle

Nice! Vilket smile jag bjuder på :P

2009-04-10 @ 18:45:04
Postat av: Sanne*

haha ni verka ha haft det kul!! ha de så bra dit du ska åka!!:) GLAD PÅSK!

2009-04-10 @ 21:25:15
URL: http://hhaappyy.blogg.se/
Postat av: K A R R O

Ååh, jag har saknat dig också Jullie ! <3



Ps. Skitsöt bild på alle ! :D

2009-04-13 @ 08:40:18
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback