Never Alone

Helloj=) Hur mås det?? Själv mår jag bara bra. Sitter och lyssnar på låten Never Alone med Barlow girl, vet inte vem det är men låten är jätte bra. Påminner mig väldigt mycket om New Moon boken. Eller andra Twilight boken om man vill säga så, även fast det inte är så=) Aja, strunt i det, den är bra i alla fall.
Jahapp, det har varit en bra dag för mig idag. Först åkte jag till sumpan och träffade mamma, vi gick runt lite åt på "Mcdonas". Sen drog jag mig hemmåt och då kom faster över med lite påsk presenter och för att jag skulle klippa henne=) Jag trodde det skulle bli jätte fult bara för att jag gjorde det, men det blev ganska bra. Är lite stolt över mig själv=) Så det var min dag. Och idag kom jag på en sak, att det är imorron jag ska spela Jesus i kyrkan! Panik!!!! Jag kom på  det när jag satt på bussen till stationen, shit det känndes ju som att det var flera dagar kvar... Men icke sa nicke, så nu måste jag börja läsa in mina repliker. Det är en hel del jag ska kunna=(

HARE BRA // Julls



Dagens outfit=)
Tröja: Gina Tricot
Byxor: MQ


Tagen av MOI

Kommentarer
Postat av: Sanne*

haha...du verkar haft en bra dag! skulle aldrig klaara av att klippa ngn!!duktigt gjort!

coolt att du ska spela jesus! men mkt att läsa o komma ihåg! ha de bra Sanne*



Ps: gillar din blogg!:D

2009-04-09 @ 12:02:22
Postat av: Marina

Vilken läcker bild!

2009-04-09 @ 23:30:39
Postat av: Marina

Vilken läcker bild!

2009-04-09 @ 23:30:56
Postat av: Karro

Super häftig bild ! :) <3

2009-04-17 @ 15:01:44
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback