Vänner, snart Top model!

Just nu sitter jag och lyssnar på lite Jonas Brothers. Dom är riktigt bra enligt mig, bara älskar deras låt S.O.S. Mest gillar jag Nick Jonas, han är sötast! Jag gillar oxå att han har varti tillsammans med Miley Cyrus som jag också gillar, eller snarare älskar. Jag tycker om hennes stil på kläder och låtar. Jag gillar serien Hannah Montana. Jag skäms inte över att gilla den serien, tycker den e super rolig. Men ialla fall tycker jag att Miley och Nick ska bli ihop igen, men det kan jag inte göra nåt åt om dom inte blir det. Nu ska jag kolla på Top Model, igen. Lägger kanske upp lite bilder imorrn.
Hej då och puuuus på er!


Miley Cyrus och Jonas Brothers på Kids´ Choice Award i Los Angeles!

Kommentarer
Postat av: steffipeffi:)

Jag tycker om the jonas brothers speciellt deras låt S.O.S...jag är även mileys fan!<3

2008-09-14 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback