Tisdag!

Idag var jag i centrum men min älskade kompis Bella! Vi hade jätte roligt, vi gick runt i affärer och kollade på olika saker. Hittade en super snygg blazer (omsydd gammal kavaj, tror inte att det var en gammal kavaj). Fast den ända nackdelen med den  var att det va axelvaddar, så 80-tal. Visst det va snyggt när den hängde på galjen och det såg helt okej ut på mig, men det är inte riktigt min stil. Fast för en sån snygg sak kan jag ha det. Finns på Gina tricots hem sida om ni vill se, under kollektion och kavajer och jackor. Den heter Clara Blazer. Sen gick jag och Bella o fika på Tasty´s som alltid. Jag tog kladdkaka och bella en biskvi, M-U-M-S! Sen gick vi till Team sportia där vi blev så jäkla kära i en svart vit adidas tröja, tränings tröja. Visst den var egentligen för killar, men det spelade ingen roll!? Vi blev kära i den och i en vit/svart/grå Puma oxå tränings tjöj aktig. Hitta tyvärr inga bilder, men så är det. När vi var på Lindex köpte jag ett naglack, ett orange. Asså det va super orange, som dom där västarna som finns typ. Får lägga upp bilder sen. Nu så ska jag ducha innan Vänner och Top Model!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback