Thisdag!

Hejhopp! Idag har det varit en väldigt rolig dag enligt mig! Hade EA hela förmiddan (3 timmar) med mina kompisar, dom 2 första timmarna gick det bra. Vi jobbade på bra och var koncentrerade, men vid elva tiden gick det inte längre, vi pratade. Sen satt jag o Alle J och sjöng, väldigt högt=) Sen så satt jag, Alle och Steff o skrev en låt, det var asa bra. På eftermiddan hade jag slöjd, det är ganska kul. Jag håller på att brodera eller jag ska börja. Ska brodera typ en duk till minne av min morfar, han dog för sju år sedan och saknar honom SUPER mycket! Måste åka till hans grav snart, har varit där förut men det var ett tag sen.
Idag är det TOP MODEL! Det är väldit bra och det har jag sagt förut.
Ja, nu har jag tyvärr inte mar att säga men jag bloggar imorrn efter IUP-mötet . BOORING!!!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback