senare tisdags kväll

Har sett Top Model det var sååå bra, har inte skaffat en favvo en. Men kommer nog få det senare. Nu ska ja kolla lite tv och göra mig i ordnig inför morgon dagen sen ska jag lägga mig tror jag. Måsta läsa mitt häfte inför Paris resan oxå, det är mycket att göra nu inför resan. Åttorna (där jag är) och niorna ska åka till Paris på "klassresa". Tror det blir fem dagar, ska bli så jäkla kul. Att få shoppa och se alla coola saker. Men vi måste samla in pengar också, så jag och min kompis Stefanie oxå kallad steff ska gå runt och knacka dörr och sälja kakor och kolor! Kolorna är suuper goda, men det är kakorna oxå. Nej, nu måste jag gå óm jag ska hinna me allt!

God natt o puss på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: hejhej, självklart kan jag hjälpa dig. lägg till mig på msn så pratar vi mer där :)

2008-09-09 @ 21:38:53
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback