Onsdag!

Hej alla glada! Sorry, att jag inte har bloggat tidigare idag men hade fullt upp. Jag, Steff och Alle va hos alle efter skolan och sen åkte vi tillsammans till första "konfa" mötet. Det var riktigt kul, känner alla förutom tre. Vi är 13 stycken i gruppen. Vi fick leka en del lekar, prata lite, lära känna varandra och så. Jag tror det kan bli kul. Men det var väldigt jobbigt innan det. Det var när jag och Steff missade bussen hem till Alle, hon hade cyklat hem, för det var menmingen att jag o Steff skulle ta bussen och att alle skulle cykla så att vi var hemma sammtidigt. Men vi missade bussen och fick gå superlångt! Men sen så kom vi dit tillslut och vi hade roligt, men efter som att vi skulle åka buss till kykan var vi tvugna att ta en tidig buss annars skulle vi va försenad. Så vi kom och vi gick o satte oss på en "matthängare", sånna här som brukar finnas på gårdar som man kan hänga sina mattor på och piska dom. Ialla fall satt vi dår och då kom min kusin och hans mamma! Som jag inte har sett på typ ett år, visst dom kom gick inte förbi oss dom gick i ett hus typ där vi satt. O jag sa inte hej, jag tror min kusin såg min men inte hans mamma. Men visst han är 17/18 år (e lite osäker) man det var super pinsamt visste inte om jag skulle vinka eller inte. Så jag gjorde det inte, ååå hur dum får man bli!?!
Men direkt efter den incidenten gick vi mot kyrkan, skulle möta våra vänner!
Men annars har det varit en helt okej dag för mig!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback